سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2

98/11/12
4:58 ع

  کشورهای آسیایی دارای بی نظیرترین جاذبه های گردشگری خارجی می باشند. تایلند، مالزی، امارات و حتی ترکیه کشورهایی هستند که بسیاری از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی را در خود جای داده اند.

 تایلند، سرزمین لبخند ها

تایلند که با نام سرزمین لبخندها نیز شناخته می شود، جواهر جنوب شرقی آسیا است و گشت و گذار در جاذبه های گردشگری تایلند را چه با سواحل درجه یک در جنوب و چه از دهکده های کوهستانی شمال تایلند لذت فراوانی دارد.

از معابد تایلند به شمار می روند که با تماشای هر کدام در کنار سواحل آبی تایلند، می توان وارد دنیای جداگانه ای شد.

 

 

مالزی، کشور مدرن آسیایی

مالزی دو تجربه گردشگری بسیار متفاوت را به گردشگران تورهای مالزی ارائه می دهد. یکی شبه جزیره بورنئو، جزیره ای که با اندونزی و برونئی مشترک است و دیگری غرب مالزی که ترکیبی از فرهنگ های مالایی، چینی و هندی که پایتخت کارآمد و مدرن آن کوالالامپور است. بورنئو مالزی با جنگل های زیبا و قله ها و قبایل دور افتاده، برخی از مکان های جالب در مالزی و بهترین جاذبه های گردشگری مالزی را به نمایش می گذارد

هند، سرزمین هفتاد و دو ملت

هند هفتمین کشور بزرگ جهان است که از کوههای هیمالیا تا مناطق سرسبز گرمسیری کرالا و از منطقه مقدس گنگ گرفته تا ماسه های کویر تار امتداد دارد هند تقریبا از تعداد بی پایانی از فرهنگ ها، مناظر، بناهای تاریخی و مکان های گوناگونی برای گشت و گذار با تور هند برخوردار است.

غواصی در جزیره هاولوک (بزرگترین مجمع الجزایر ریچی)، بازدید از تیسوادی در سفر به گوا ، گردش در سواحل بکر و زیبای سالست، رفتینگ مهیج در گوا و لمس طبیعت با کایاکینگ در گوا تنها تعدادی از تفریح در هند می باشند

امارات، کشور مدرن در خاورمیانه

دبی بزرگترین و محبوبترین مقصد در امارات است. این شهر از مراکز خرید بسیار شیک با برندهای معروف، خود را از یک قرارگاه کویری به یک مقصد تفریحی و جایی که گردشگران برای خریدهای متنوع، گرفتن حمام آفتاب و تفریح خانوادگی به آن سفر می کنند، تبدیل کرده است. دبی به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری مانند برج خلیفه (بلندترین برج جهان)، مراکز خرید همچون مرکز خرید دبی مال ، بزرگترین آکواریوم جهان و فضای اسکی سرپوشیده، موزه های گوناگون مثل موزه دبی و خانه های قدیمی مانند خانه شیخ سعید آل مکتوم دبی، کاملا مشهور است.

 

ترکیه، کشور اوراسیایی

اگر به تاریخ و بناهای تاریخی علاقه مند هستید یا می خواهید ساعاتی را با آرامش در میان بناهای تاریخی قدم بزنید و زمانی را در عمق تاریخ و همینطور طبیعتی بکر سپری کنید، ترکیه این امکان را برای شما فراهم کرده است.

استانبول، مشهورترین شهر ترکیه می باشد که به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می شود و استانبول به واسطه برخورداری از جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیر خودش و همینطور تفریحات مدرنی که در آن جا انجام می گیرد توانسته است هرساله طرفداران پرشماری پیدا کند.

برج گالاتا در ترکیه از مشهورترین بناهای ترکیه است همچنین منطقه خلیج شاخ طلائی استانبول  و میدان تکسیم ترکیه  از دیگر نقاط این شهر می باشند که از محبوبیت های زیادی میان مسافران برخوردار هستند.


  

98/11/12
4:51 ع

  

مالیات خروج از کشور (Departure tax) چیست و چگونه پرداخت می شود

هر مسافر (حتی افراد زیر 2 سال) هنگام خروج از کشور باید مبلغی را بعنوان عوارض خروج از کشور پرداخت نماید. مبلغ عوارض برای خروج از مرزهای هوایی زمینی و دریایی به شرح زیر می باشد، که باید قبل از سفر در یکی از شعبات بانک ملی و یا سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور به آدرس sadadpsp.ir/tollpayment پرداخت شود و قبض آن میبایستی همراه پاسپورت در هنگام خروج به قسمت گذرنامه ارائه گردد.

 

نوع مسافر

مرتبه اول

مرتبه دوم

مرتبه سوم به بعد

نوع مرز

مسافر عادی

2.200.000 

3.300.000 

4.400.000

تمامی مرزها (زمینی، هوایی و دریایی)

زائرین حج تمتع و عمره

1.100.000

1.650.000

2.200.000

تمامی مرزها (زمینی، هوایی و دریایی)

زائرین عتبات عالیات

-

-

-

مرز هوایی 375.000

مرز زمینی و دریایی 125.000

 

قیمت ها به ریال می باشند.

نرخ عوارض خروج از کشور در 1398-1399

آیا سفر به خارج گرانتر شد؟

طبق درخواست نمایندگان مجلس سازمان امور مالیاتی کشور مکلف به اخذ مالیات از مسافران به عنوان هزینه سفر به خارج شده است و بر این اساس بابت خروج هر مسافر ایرانی از تمامی مرزها اعم از هوایی، دریایی و زمینی مبلغی را به عنوان مالیات سفر از مسافران دریافت و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نمایند و میزان مالیات ذکر شده در قوانین بودجه سنواتی پیش‌بینی می‌شود. 
البته کارشناسان معتقدند سفرهای خارجی شهروندان ایرانی درحالی مشمول مالیات بر ارزش افزوده شده است که هر مسافر پیش از خروج از کشور، روی بلیط هواپیما، عوارضی را از قبل پرداخت می نماید و اگر خدمات دیگری همچون تور های خارجی را از آژانس هواپیمایی خریداری کند نیز یک دور دیگر مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده می‌شود و هنگام خروج از کشور نیز باید عوارض خروجی را پرداخت کند.
میزان مالیات بر ارزش افزوده سفرهای خارجی هنوز مشخص نشده است و فقط مجلس اعلام نمود این میزان در قوانین بودجه سنواتی پیش‌بینی می‌شود مالیات بر ارزش افزوده در واقع مالیات غیر مستقیمی است که خریدار آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و فروشنده می بایست مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

 

کدام افراد از پرداخت مالیات و عوارض خروج از کشور معاف می شوند؟

این مالیات شامل همه افراد به جز موارد تبصره زیر خواهد شد

طبق تبصره 1 این ماده، دارندگان گذرنامه‌های سیاسی و خدمت، خدمه وسایل نقلیه عمومی زمینی و دریایی و خطوط پروازی، دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور (دارندگان اجازه خروج دانشجویی)، بیمارانی که با مجوز شورای پزشکی جهت درمان به خارج از کشور اعزام می‌شوند، دارندگان پروانه گذر مرزی و مرزنشینان، جانبازان انقلاب اسلامی که برای معالجه به کشورهای دیگر اعزام می‌شوند از پرداخت مالیات موضوع این ماده مستثنی هستند.
همچنین زائران ایرانی که در ایام اربعین حسینی (ع) به مقصد عراق از کشور خارج می‌شوند و ایرانیان مقیم خارج از کشور که دارای کارنامه شغلی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند نیز از پرداخت مالیات سفر معاف خواهند بود.
طبق تبصره 2، گردشگران، ساکنین دائم یا موقت مناطق آزاد تجاری- صنعتی که صرفاً از مبدأ مناطق مذکور به خارج از کشور عزیمت می‌کنند، مشمول عوارض خروج از کشور موضوع قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی و آئین‌نامه‌های اجرایی مربوطه می‌شوند.
نمایندگان با رای موافق به تبصره 3 این ماده، نیروی انتظامی را موظف کردند، پرداخت مالیات خروج از کشور مسافران ایرانی که عازم خارج از کشور هستند را مطابق با روشی که سازمان تعیین می‌کند کنترل و از خروج مسافرانی که مالیات مزبور را پرداخت نکرده‌اند، جلوگیری نماید.
هرچند که بعد از انتشار این خبر، واکنش هایی از سمت مردم مخصوصا در فضای مجازی شکل گرفت اما سید فرید موسی، نماینده استان تهران با اشاره به این موضوع در صفحه شخصی خود نوشت: مالیات سفرهای خارجی سال 98 و عوارض خروج از کشور در حال حاضردر اصل یکی است که قبلا تعریف شده بود و چون عوارض می بایست به شهرداری ها پرداخت شود، صرفا نام آن به مالیات تغییر کرد تا منابع به خزانه کشور واریز شود. همچنین برخی معافیت‌های ضروری که در قوانین به صورت پراکنده تعریف شده، در این قانون مجتمع شد.


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

تبلیغات در اپلیکیشن ها و ارتقا کسب و کار
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میزهای اداری ایستاده مناسب برای افراد کوتاه قد
راهکارهای اداری آفن
www.afn-furniture.com

Recreational activities in Persian Gulf
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های خدمات کترینگ مجالس و خدمات آنها
خدمات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

جهاز بران و آداب آن
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس تهران
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

طراحی کاربردی و فوق حرفه ای محیط کار
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

سفره عقد در فضای باز
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی غرب تهران
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

آشنایی با جدیدترین مدل ردیاب ماهواره ای خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

شایع ترین بیماری های چشم که احتمال ابتلا به آن زیاد است
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

لیزر درمانی چیست
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

آموزش skin care
دوره های آموزشی skin care
www.thalgoparis.com

پاور ژل زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

جراحی های زیبایی پرطرفدار در سال جدید
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تورهای نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
www.yasminseyr.com

تور ترکیه نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی ترکیه
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن آرایش مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار پذیرایی عرشیا
مجتمع گردشگری عرشیا
www.talararous.com

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور تایلند نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, ، غرفه نمایشگاهی , غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی ، تور استانبول , تور استانبول 97 , تور استانبول با قطار , قیمت تور ، تور دبی, تور دبی 97,قیمت تور دبی, هزینه تور دبی, تور دبی تابستان ، تور روسیه,تور ارزان روسیه,تور لحظه آخری روسیه,تور روسیه ویژه شب ، تور ترکیه,تور استانبول,تور کوش آداسی,تور آنتالیا ، تور استانبول، تور ارزان استانبول، تور لحظه آخری استانبول، تور اس ، تور آنتالیا نوروز 98,تور ارزان آنتالیا نوروز 98,تور لحظه آخری آن ، آتلیه کودک و نوزاد کفشدوزک ، انواع پارتیشن شیشه ای,انواع پارتیشن,پارتیشن تک جداره,پارتیشن دو ، پارتیشن اداری ,پارتیشن شیشه ای ,پارتیشن دوجداره ,پارتیشن تک جدار ، غرفه نمایشگاهی , غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه نمایشگاهی ، میزاداری,میزمدیریت,قیمت میز کنفرانس,کتابخانه اداری ، تور روسیه، تور ارزان روسیه، تور لحظه آخری روسیه، تور روسیه ویژه ، هتل های کوالالامپور,جاذبه های گردشگری کوالالامپور,تور کوالالامپو ، تور دبی, تور دبی 97,قیمت تور دبی, هزینه تور دبی, تور دبی پاییز 9 ، هزینه مراسم نامزدی,باغ عروسی,خدمات مجالس,تشریفات عروسی ، ویزا کانادا,اخذ ویزا کانادا,ویزای توریستی کانادا,ویزای تحصیلی کا ، کاغذدیواری,کاغذ دیواری هندسی ، تور روسیه، تور روسیه بهار 98، تور روسیه تابستان 98، تور روسیه وی ، تور صربستان,تور ارزان صربستان,تور لحظه آخری صربستان,تور صربستان ، تور گرجستان , تور روسیه , تور استانبول , ، تور گوا,تور عید نوروز گوا, تور نوروزی گوا, تور گوا عید نوروز 98, ، تور مالزی, تور تایلند, تور ویتنام, تور اندونزی, جاذبه های گردشگر ، تور مالزی,تور کوالالامپور,تور لنکاوی,تور پنانگ ، تور مسکو، تور ارزان مسکو، تور لحظه آخری مسکو، تور مسکو ویژه شب ه ، تور کوش آداسی, تور ارزان کوش آداسی, تور کوش آداسی 97, قیمت تور ک ، تورآنتالیا,تورآنتالیا نوروز 97,جاذبه های گردشگری آنتالیا,هتل های ، تورآنتالیا,تورآنتالیا نوروز 97,هتل های آنتالیا,آب وهوای آنتالیا ، تورارمنستان نوروز 97,تور ارمنستان,جاذبه های گردشگری ارمنستان ، توربالی عید نوروز 97,توربالی,تورلحظه آخری بالی ، تورمالدیونوروز97,هتل های مالدیو,ماله مالدیو ، تورهای نوروز 98,تور لحظه آخری دبی نوروز 98, تور ارزان دبی نوروز ، تورهند نوروز 97,هتل های هند,جاذبه های گردشگری هند ، جاذبه های توریستی مالزی,تورکوالالامپور,تور ، جاذبه های گردشگری مالزی,تورمالزی نوروز 97,قیمت تور مالزی ، جشن عروسی,تشریفات عروسی,خدمات عروسی,برگزاری مراسم عروسی ، حکاکی لیزر,برش لیزری,دستگاه برش لیزری,خدمات برش لیزری ، خدمات مجالس,برگزاری مراسم عروسی,مراسم عروسی,باغ عروسی ، دسته گل عروسی,خدمات عروسی,تشریفات مجالس,مجالس عروسی,خدمات مجالس ، دکوراسیون فروشگاهی, طراحی دکوراسیون فروشگاهی, غرفه نمایشگاهی, سا ، رزرو آنلاین آتلیه کودک ونوزاد,آتلیه کودک در تهران,اتلیه کودک ، ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه, طراحی غرفه سازی ، ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی, اصول غرفه سازی ، سازه های پیچ و مهره ، سفر به گرجستان, جاذبه های گردشگری هند, جاذبه های دیدنی گرجستان, ، سفر به کیش, تفریح در قشم, سفر به مشهد, جاذبه های تفریحی ایران ، سفربه بانکوک,جاذبه های گردشگری بانکوک ,توربانکوک نوروز 97 ، شرکت مهندسی ابداع سازه جی ، طراحی دکوراسیون فروشگاهی, دکوراسیون داخلی فروشگاهی, شرکت غرفه سا ، طراحی غرفه های نمایشگاهی,غرفه سازی,تجهیزات نمایشگاهی ، عرزنانه,ادکلن زنانه ، عطر,تامی هیلگفیگر ، عینک تدریجی زایس,عینک طبی آفتابی زایس,مرکز دید زایس,نمایندگی زای ، عینک تریجی زایس,نمایندگی عینک زایس,عینک طبی آفتابی زایس,قیمت عین ، عینک کارل زایس,عینک طبی زایس,مرکز دید زایس ، عکاسی از کودک ، عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک ، عکاسی کودک,آتلیه کودک,عکاسی کودک ونوزاد ، غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه, طراحی داخلی ، غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, ساخت غرفه نمایشگاهی, طراحی غرفه ، غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه نمایشگاهی, گرید غرفه سازی, ، غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی, ، غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی, دکوراسیون نمایشگ ، غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, طراحی غرفه نمایشگاهی, اصول غرفه ، میزمدیریت ,مبلمان اداری ,میزاداری ,پارتیشن اداری ، میزمدیریت ,میزاداری ,مبلمان اداری ,پارتیشن اداری ، میزمدیریت مدرن,مبلمان اداری,میزاداری,صندلی اداری ، میزهای مدیریتی,میزهای کارشناسی,میز کارمندی,مبلمان اداری,میزهای ا ، میزکارشناسی,میزاداری,فایلینگ اداری,مبلمان اداری ، میزکارشناسی,میزکارمندی,مبلمان اداری,پارتیشن اداری,فایلینگ اداری, ، نکاتی برای عکاسی کودکان ، هتل های بانکوک,جاذبه های گردشگری بانکوک,تور بانکوک,مرکز خرید ام ، هتل های فرانسه,تورفرانسه,تورفرانسه نوروز 97 ، غرفه نمایشگاهی , غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, قیمت طراحی غرفه ، غرفه نمایشگاهی , غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, کف سازی برای غر ، غرفه نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, انواع غرفه نمایشگاهی, غرفه ، غرفه نمایشگاهی , غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, اجرای غرفه نمای ، غرفه نمایشگاهی , غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه سازی ساده, ، غرفه نمایشگاهی , غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه سازی مدولا ، غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, تعیین قیمت دکورا ، غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, طراحی دکوراسیون ، غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, قیمت طراحی غرفه, ، غرفه های نمایشگاهی,تجهیزات نمایشگاهی ، فستیوال رنگ هند ,تورهند ,جاذبه های هند ، قیمت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی نمایشگاهی, نکات مهم در غرفه سازی, ، گردشگری پزشکی ترکیه, جاذبه های تفریحی و تاریخی ترکیه, طبیعت ترکی ، مبلمان اداری , میز اداری , پارتیشن اداری ، مبلمان اداری ,میزاداری ,پارتیشن اداری ، مبلمان اداری,میزاداری ,میزمدیریت ,پارتیشن اداری ، مجالس عروسی,تشریفات عروسی,خدمات مجالس ، محصولات مبلمان اداری,مبلمان ادرای ,پارتیشن اداری ، مدولار, غرفه سازی نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه نمایشگاهی ، مراسم حنابندان,تشریفات عروسی,حنابندان,اجاره باغ عروسی,مراسم ازدو ، مراسم عروسی,جشن عروسی,باغ عروسی,تشریفات عروسی,خدمات مجالس ، مرکز خرید تایمز,تورمالزی,خریدتورمالزی ، مزایای غرفه سازی, غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, شرکت ، مزرعه فیل ها,تورهند ، مزیت غرفه سازی نمایشگاهی, ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه سازی, غرفه ن ، میزاداری ,پارتیشن اداری ,مبلمان اداری ، میزاداری,مبلمان اداری ,میزمدیریت ,پارتیشن اداری ، پارتیشن اداری,پارتیشن اداری دوجداره,مبلمان اداری ، پارتیشن اداری,پارتیشن تک جداره ,پارتیشن دوجداره ، پارتیشن اداری,پارتیشن دوجداره,مبلمان اداری ، پارتیشن اداری,پارتیشن شیشه ای ,پارتیشن تک جداره ,پارتیشن دوجداره ، پارتیشن اداری,میلمان اداری,مبلمان اداری آفن,انتخاب پارتیشن اداری ، پاکسازی پوست,مکمل های سالم دریایی ، پله برقی وآسانسور,آسانسوخانگی,آسانسور پانورامیک ، پله برقی,راهرومتحرک,آسانسور پانورامیک,فروش آسانسور ، پله برقی,فروش آسانسور,قطعات پله برقی ، پله برقی,قطعات پله برقی ، تالار عروسی,تشریفات عروسی ، تجهیزات اداری,فایلینگ اداری,مبلمان اداری,صندلی اداری ، تجهیزات اداری,میزاداری,صندلی,کتابخانه,فایلینگ اداری ، تشریفات عروسی,باغ عروسی,تزئینات باغ عروسی,قیمت باغ عروسی,اجاره ب ، تشریفات عروسی,باغ عروسی,خدمات مجالس ، تشریفات عروسی,باغ عروسی,خدمات مجالس,سفره عقد ، تشریفات عروسی,باغ عروسی,خدمات مجالس,مراسم عروسی ، تشریفات عروسی,مراسم عروسی,خدمات مجالس,تالارعروسی ، تشریفات عروسی,کیک عروسی,خدمات مجالس ، تور آنتالیا , تور آنتالیا 97 , قیمت تور آنتالیا , بلیط آنتالیا , ، تور آنتالیا پاییز 97 , تور آنتالیا مهر 97 , تور آنتالیا آبان 97 ، انواع پل های فلزی ، انواع غرفه سازی نمایشگاهی, اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی, هزینه غرفه ، ایده عکاسی کودک در خانه ، باغ عروسی,تشریفات مجالس,مراسم عروسی,تشریفات عروسی ، باغ عروسی,جشن عروسی,مراسم عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,مجالس ، باغ عروسی,خدمات مجالس,تشریفات مجالس,مراسم لاکچری ، بهترین آتلیه کودک,آتلیه کودک ونوزاد,اتلیه کودک ، بهترین و جذاب ترین رویدادهای روسیه، ارمنستان و گرجستان ، بهترین کاغذدیواری,کاغذدیواری,چسب کاغذ دیواری ، اتلیه کودک ، اجاره باغ عروسی,خدمات مجالس,تشریفات عروسی,ساقدوش عروسی ، ادکلن زنانه ,ادکلن مردانه ، اسپیس فریم, غرفه سازی, ساخت غرفه نمایشگاهی, غرفه نمایشگاهی ، استانداردهای غرفه سازی, غرفه سازی, شرکت غرفه سازی, ساخت غرفه نما ، اسکلت فلزی پیچ و مهره ، اسکلت فلزی جوشی ، انتخاب مبلمان اداری,پارتیشن اداری,مبلمان اداری,صندلی اداری ، انواع اتصالات سازه های فولادی ، تور آنتالیا, تور کوالالامپور, تور بدروم ، تور آنتالیا,تور ارزان آنتالیا,تور لحظه آخری آنتالیا,تور آنتالیا ، تور آنتالیا,تور استانبول ، تور آنتالیا,تور استانبول,تور سن پترزبورگ ، تور آنتالیا,تور هند, تور گوا ، تور آنکارا,تور آنکارا نوروز 98, سفارت آمریکا در آنکارا ، تور ارمنستان نوروز 98,تور گرجستان نوروز 98,تور آذربایجان نوروز 9 ، تور استانبول , تور استانبول 97 , قیمت تور استانبول , بلیط استانب ، تور استانبول , تور تایلند , تور دبی , ، تور استانبول , تور روسیه , تور آنتالیا , ، تور استانبول نوروز 98,تور آنتالیا نوروز 98,تور کوش آداسی نوروز 9 ، تور استانبول, تور ارزان استانبول نوروز 98,تور لحظه آخری استانبول ، تور استانبول,تور آنتالیا,تور دبی ، تور استانبول,تور آنتالیا,تور گرجستان ، تور استانبول,تور آنتالیا,تور مسکو ، تور استانبول,تور ارزان استانبول,تور لحظه آخری استانبول,تور استان ، تور استانبول,تور استانبول نوروز 98,هتل های استانبول,تور ارزان اس ، تور استانبول,تور بدروم,تور مارماریس,تور ترکیه ، تور استانبول,تور مسکو,تور آنتالیا ، تور اندونزی,تور سنگاپور,تور مالزی,تور تایلند,تور بانکوک ، تور ایروان ارمنستان,تور ارزان ایروان ارمنستان نوروز 98,تور لحظه ، تور ایروان ارمنستان,تور عید نوروز ایروان ارمنستان, تور نوروزی ای ، تور بانکوک,تورپاتایا,تور پوکت,تور تایلند ، تور باکو , تور باکو 97 , قیمت تور باکو, بلیط باکو, بلیط باکو ارز ، تور بلغارستان, تور چین, تور روسیه ، تور تایلند , تور تایلند 97 , قیمت تور تایلند , هزینه تور تایلند ، تور تایلند,تور روسیه,تور مالزی,تور سنت پترزبورگ,تور بانکوک ، تور تایلند,تور مالزی,تور سنگاپور ، تور ترابزون, تور ترابزون 97, قیمت تور ترابزون,نرخ تور ترابزون,خر ، تور ترابزون,تور ارزان ترابزون, تور لحظه آخری ترابزون,تور ترابزون ، تور ترابزون,تور عید نوروز ترابزون, تور نوروزی ترابزون, ، تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور ازمیر ، تور ترکیه,تور استانبول,تور آنتالیا,تور کوش آداسی ، تور چین , تور آنتالیا , تور استانبول , ، تور چین , تور مالزی , تور استانبول , ، آبرسانی پوست,جوانسازی پوست,تالگوفرانسه,آموزش skincare ، آبرسانی پوست,مکمل های سالم دریایی ، آتلیه کودک ، تور روسیه,تور سنت پترزبورگ,تور ایروان,تور ارمنستان,تور گرجستان ، تور دبی, تور مارماریس, تور پوکت ، تور دبی,تور هند,تور گوا,تور تایلند ،

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ